lauantai 16. huhtikuuta 2011

Freedom spirit

Mainitsin neuloneeni Twilleysin Freedom spiritistä aiemmin, eli pari vuotta sitten tein tällaisen käyttöneuleen.

Jag nämnde att jag stickat av Twilleys Freedom spirit tidigare, det blev en tröja för några år sedan.


Malli on omasta päästä. Olen käyttänyt neuletta paljon, se on sopivan lämmin muttei kuuma ja sopii mielestäni erityisesti farkkujen kanssa.

Mönstret är påhittat själv. Jag har använt tröjan massor, den är passligt varm men inte för het och passar i synnehet med jeans.



Sävy jota ostin Hulluilta päiviltä ei ole yhtä kaunis kuin tämä, paljon monotonisempi. Seuraavaan Freedom Spirit -projektiin täytyy siis keksiä jokin kiinnostavampi malli kuin pelkkä sileä neule.

Färgen jag köpte på Galna dagar är inte lika vacker som den här, den är mera monoton. Så jag får hitta på en mera intressant modell än bara slätstickning till nästa Freedom Spirit-projekt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!